aankomst

hallo iedereen!

gisteren ben ik aangekomen bij mijn au pair gezin en het bevalt tot nu toe goed.

het is wel allemaal even wennen en het afscheid gister viel me nog best wel zwaar!

gister even alles doorgenomen, de cadeautjes gegeven die ze heel erg leuk vonden, zelfs even autogereden met de vader. die wilde natuurlijk weten hoe ik reed, haha.

het avondeten was niet zo heel lekker, maar daar moet ik maar gewoon aan wennen en we aten ook laat, om 9 uur savonds pas! niet dat ik dat erg vond, maar ik kreeg toch wel al honger om een uurtje of 7.

vanochtend heb ik met de kinderen geholpen die naar school moesten. inmiddels heb ik eigenlijk de huishoudelijke klusjes al gedaan, haha. dus vanmiddag maar even mezelf een rondleiding geven ofzo.

verder zijn de klusjes die ik moet doen heel normaal, van wassen en strijken tot de kamers van de kinderen opruimen.

het is hier al ontzettend mooi weer en ik zie mezelf over een paar dagen al lekker in de zon zitten.

het huis is verder heel aangenaam, niet heel groot. ik heb ook een eigen auto waar ik gister dus in heb gereden en een eigen mobiel. verder heb ik nog geen internet op me laptop, maar dat wordt geregeld!

ik ga nu ff lekker wat ontbijten, want vanochtend was het nog te vroeg. ben deze tijden niet meer zo gewend he, haha.

ik spreek jullie snel!!

dikke kus suuus

Reacties

Reacties

nick langedijk

leuk bericht suus,
volgens mij moet je daar zeker aan wennen ja al dat eten en die tijden enzo. een paar dagen daar zitten en dan ben je er zo aan gewend. hier is het weer zoals normaal saai en koud... had liever mee gegaan mooi in de zon:d. als je dan klaar bent met het werk ga je mooi in de tuin liggen zeker haha?! en al een club gevonden voor zaterdagavond? succes ik check het volgende verhaal weer.xxnick

Shannen

Klinkt goed Suus! Haha, ja daar moet je allemaal maar even aan wennen hè, maar daar komt vast snel routine in. Chill dat je een auto en een telefoon heb daar! Ook wel handig natuurlijk. Ik hoop dat je lekker snel van het zonnentje kunt genieten en alles goed verloopt. Grappig dat jij nu daar mee bezig bent en ik op het moment in de trein zit naar school, same as always. Kijk uit naar je volgende verhaaltje! Geniet lekker van je avontuur schat!

Nina

Sausss! Wat leukk om te lezen dat je het tot nu toe nog allemaal naar je zin hebt en echt super chil dat je een eigen auto en mobiel heb gekregen! Wehebben je dit weekend meteen alweer gemist want we hebben weinig tot eigenlijk gewoon niks gedaan!! Ik ben benieuwd naar je volgende verhalen! Veeel plezier battie!!

Rosanne

Dag aapie! Leuk om te lezen dat je het naar je zin heb! super dat je een eigen auto heb! Hoe zijn de kinderen, beetje leuk? Jij chill hem gewoon in de zon en ik zit saai naar school te gaan... ben stiekem wel jaloers op je! Succes de eerste week en ben al benieuwd naar je volgende story!
Dikke kus Rooooooos.

pap en man

Hallo allemaal en vooral Susan!
We zijn net thuis in opmeer. Suus, wat gaaf, je eigen auto! Papa wil wel weten wat voor één! Was het die opel corsa? Je gezin en huis zag er heel gezellig en warm uit. Het is een goeie plek voor je Suus. We vonden haar ook een hele leuke vrouw. We bellen vanavond!
Dikke kus van ons en paula.

Nicole

Haay suus!
Wat leuk om te horen dat je het tot nu toe naar je zin hebt. Lekker hoor, chillen in de zon :-) ik heb het gevoel dat het allemaal wel goed voor je wordt geregeld: internet, auto, mobiel. Gelukkig maar! Haha, 9 uur (niet zo lekker) eten is natuurlijk iets heel anders dan hier. Ach, dat went snel! Hoewel, niet zo lekker eten.. (ik spreek uit ervaring) haha. Maar inderdaad, hoe zijn de kinderen? En heb je al wat meer mensen ontmoet? Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal! Xx nicole

Salima

Suusjeeeee,

Vet chill man, dat het zon lekker weer is! En dat wennen komt waars ook best snel, en hoe gaat het met comuniceren? En heb je al meer mensen ontmoet?
Ireen en ik gingen trouwens best wel stuk bij dat stuk van het eten haha, echt weer zo lekker saussie.
Ook vet chill trouwens dat je je eigen auto heb man=D
Heb je het zembad trouwens ook al uitgeprobeerd?
Nou we zien het allemaal weer bij je volgende verhaal=D
Have fun!!! xx saliempieee

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active