oudertjes van Susan

Wat hebben we weer genoten!

Maandag rond 12 uur kwamen we bij haar aan.....en je raadt het al: Daar staat gewoon een Franciase van bijna 20 jaar !!!! Gelukkig weten wij dat ze toch echt in Nederland is geboren, want je gaat bijna twijfelen.

Afijn....lekker koffie gedaan, daarna boodschappen want Suus ging voor ons het middag eten klaar maken. Er was verder niemand thuis, de gastouders aan het werk en de kids waren de hele week bij opa en oma, zodat Susan de hele week met ons kon optrekken: Dat hebben we wederom weer geweten!
Jack heeft nog de auto van haar her en der gerepareerd, je bent als vader niet voor niets automonteur, en in de avond zijn we lekker gaan eten en wandelen in Orange.

De tweede dag: Susan had bedacht om eens even flink te gaan shoppen in Avignon. Uiteraard wist ze precies in welke winkels en ik hoef denk ik niet toe te lichten hoe Shoppen met Susan gaat.
En voor de vriendinnen: Ook dáár is geen schoenenwinkel veilig!

Derde dag: We zijn naar Marseille geweest! Wat een aanrader! echt een prachtige , oude stad. Echt heel mooi. De temperatuur daar is zo rond de 17/18 graden. Dus lekker buiten koffie drinken en lunchen.
In de middag een rond tour gemaakt en dan boven op een berg uitkomen waar een werkelijk prachtige kerk staat met uitzicht over heel Marsielle.

In de avond: Susan en Jack hadden wel zin om in Marseille naar het voetbal te gaan, tegen Duitsland.
Ik vind alles best, dus met de metro naar het Stadion van Marseille. Wat een toestand en wat een wedstrijd zeg!
Ze hadden de Duitsers op de bovenste ring geplaatst. Lekker slim want iedereen daaronder, de Fransen én dat waren wij dus ook, werd gebombardeert met lege flesjes, stukken brood en ander etenswaar.
Ook vond men het leuk om vuurwerk naar beneden te gooien. Nou, je raadt het al: een klein brandje en alle Fransen zitten er als vliegen op! De wedstrijd was erg spannend en in de laatste minuut maakte Duitsland nog de gelijkmaker, 2-2.

Vierde dag: Zijn we de bergen ingegaan! Daar waar de tour de France langs gaat. Helemaal bovenin, uit de auto en een stuk gelopen. was erg mooi....een heel ander landschap is te aanschouwen!

Vijfde dag: De laatste alweer!
We zijn naar het krokodillen reservaat geweest.
Daar zijn 350 krokodillen die met elkaar leven en een leuk parcour was uitgezet zodat je zoveel mogelijk kon zien. Daarna nog even naar een parfum makerij.
Lekkere luchies gekocht........
In de avond gingen we met zijn allen eten bij Susan haar thuis. De kinderen waren er ook en het was met elkaar echt ontzettend gezellig.

Zaterdag......tja.....dan weer afscheid nemen. Het blijft iets lastigs hebben. We weten dat ze het daar meer dan goed heeft maar we weten ook dat we elkaar een lange tijd niet gaan zien en dan wordt het emotioneel.

Suus, wij hebben weer genoten van én met jou!
Terwijl ik dit schrijf weet ik inmiddels dat je afgelopen weekend met 2 klasgenootjes naar de bios bent geweest en hebt gegeten. Echt heel leuk voor jou!

Wij zijn super trots op je en ik kijk nu al uit naar het voorjaar!!!!!!

Kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz paps en mams.

tante/zus Mirjam

Wat super dat jullie elkaarhebben gezien en gesproken en aangeraakt en dat het een topweekie is geweest! Kunnen jullie alle3 weer ff op teren.........
Jo, ik weet dat je je best hebt gedaan op dit verslag maar ik kijk nu al uit naar naar de pennestreken van Suus! (geintje)
Ik neem aan dat Jack gelijk in training gaat voor de Tour 2013.........kan z'n dochter hem daar aanmoedigen............denk dat Henny dan ook komt.......met of zonder fiets.......Nou Jo dan kunnen wij eigenlijk ook wel afreizen?????
Eindconclusie: fantastisch dat jullie zo genotten hebben!!! XXXXX

Lau

Lieve suus en familie, wat een leuke verhalen weer!! Ben blij om te lezen dat het zo goed met je gaat en je het zo naar je zin hebt. Je reis duurt al lang maar het avontuur is zeker nog niet afgelopen. En al zoveel ervaring opgedaan! Ik hoop dat je geniet van iedere dag suus!! Dikke kus en knuffel x

Jess

skatje & jo en jack! Wat een topweekje hebben jullie gehad zeg.. dat is overduidelijk. Heeeeeel leuk om te lezen. Geniet weer van deze maand SUUSIE. Kerst en oud en nieuw komen er weer aan dus genoeg feestjes om je op te verheugen